Gå till innehåll

Nyheter

Celias kundservice är belastad på grund av en skadad fiberoptisk kabel

En kvinna sitter och mediterar i lotusställning på en solig balkong.

Vår kundservice är för tillfället belastad på grund av en störning i nätförbindelser. Störningen är orsakad av en skadad fiberoptisk kabel i Östra centrum.

Därför är svarstiderna för e-postmeddelanden längre än normalt. Kundservice per telefon och per e-post fungerar normalt på deras öppettider.

För tillfället är det inte möjligt att:

  • låna böcker via kundservice
  • registrera nya kunder
  • redigera kunduppgifter
  • återställa Celianet-koder

Vi tackar för tålmodigheten och önskar alla en skön vecka!

Uppdaterad måndag 4.11:

Telia repaperade den fiberoptiska kabeln på fredag kväll. Allt fungerar som vanligt men vår kundservice är ännu belastad pga många meddelanden. Vi beklagar väntetiden!

Information om vår användning av kakor
Celian lehtivihreä C-tunnus.

Cookies (kakor) är små filer som webbplatsen sänder till användarens dator då användaren besöker webbplatsen. De webbsidor som Celia administrerar använder cookies. Läs mer om dataskydddet och vår användning av kakor

Nödvändiga cookies

Vi använder cookies för att genomföra tjänsternas grundläggande funktionaliteter (t.ex. inloggning och språkval). Sådana funktionaliteter är t.ex. inloggning och att komma ihåg dina språkval. Användare kan inte identifieras endast med hjälp av cookies.

Tredjepartskakor

Vår chattjänst Giosg använder cookies som behövs för att identifiera en session. Cookies och enhetsinformation gör det möjligt att individualisera användaren för tjänsten. 

Med Matomo Analytics mäter vi antalet besökare på olika delar av webbplatsen. Cookies används för att skapa en rapport om användningen av webbplatsen och antalet besökare. Man kan inte identifiera en enskild användare i rapporten. Matomo Analytics kopplar denna information med deras egna användarinformation, enligt deras egen dataskyddspolicy.