Gå till innehåll

Nyheter

Öppettiderna för Celias kundtjänst ändras i maj

Från och med början av maj förkortas Celias dagliga telefontjänst med en timme och öppettiden för chatt förlängs med en timme. Den sammanlagda öppettiden förblir därmed på den nuvarande nivån.

Öppettiderna för Celias kundtjänst fr.o.m. 2.5.2019:
telefontjänst                       må–to kl. 9–11
chatt                                       må–fre kl. 9–14

Ändringen genomförs p.g.a. ändringar i Celias kundkrets: antalet kunder som främst sköter sina ärenden elektroniskt via e-tjänsterna och samfundskunder har under senare år ökat och håller fortfarande på att öka. Däremot har antalet samtal till telefontjänsten minskat under de senaste åren.

De nya öppettiderna jämnar ut våra resurser mellan de olika kontaktkanalerna så att vi kan bättre betjäna våra kunder.

Information om vår användning av kakor
Celian lehtivihreä C-tunnus.

Cookies (kakor) är små filer som webbplatsen sänder till användarens dator då användaren besöker webbplatsen. De webbsidor som Celia administrerar använder cookies. Läs mer om dataskydddet och vår användning av kakor

Nödvändiga cookies

Vi använder cookies för att genomföra tjänsternas grundläggande funktionaliteter (t.ex. inloggning och språkval). Sådana funktionaliteter är t.ex. inloggning och att komma ihåg dina språkval. Användare kan inte identifieras endast med hjälp av cookies.

Tredjepartskakor

Vår chattjänst Giosg använder cookies som behövs för att identifiera en session. Cookies och enhetsinformation gör det möjligt att individualisera användaren för tjänsten. 

Med Matomo Analytics mäter vi antalet besökare på olika delar av webbplatsen. Cookies används för att skapa en rapport om användningen av webbplatsen och antalet besökare. Man kan inte identifiera en enskild användare i rapporten. Matomo Analytics kopplar denna information med deras egna användarinformation, enligt deras egen dataskyddspolicy.