Siirry sisältöön

Contact Information

Customer service

Email: [email protected]

Chat: on weekdays, mainly between 9:00-14:00

Phone: 0295 333 050 (Mon-Thu 9:00-11:00)

Postal address: Accessibility Library Celia, Customer Service, PL 20, 00030 IIRIS

The cost of the call is the mobile or local network charge. Depending on your phone plan, this charge may not be included in the base package, but will be charged separately according to the price list of your plan.

Exceptional hours will be announced on the front page.

Email

[email protected]

Staff email addresses: [email protected]

Sending secure email (Note! Service requires strong authentication via the Suomi.fi portal)

Financial and administrative matters: [email protected]

Phone

Phone switch: 0295 333 100

Addresses

Postal address: Accessibility Library Celia, PL 20, 00030 IIRIS

Street address: Marjaniementie 74 (Iiris Centre), 2nd floor, Helsinki, Itäkeskus

Feedback form

You can submit feedback on Celia’s services using the feedback form.

Social media

Celia’s Facebook page is intended for Celia’s customers and anyone who wants to know more about Celia.

The Accessibility of Online Services group is for sharing information and discussing the accessibility of online services.

The Celia Online Services Support group is for asking questions and receiving advice on how to use Celia’s online services.

The Books for All group is an open discussion and advice group for anyone interested in books.

Celia’s LinkedIn account is called Saavutettavuuskirjasto Celia.

Celia is on Instagram @celiakirjasto.

Celia’s YouTube channel features book tips and instructional videos.

Tietoa sivustolla käytetyistä evästeistä
Celian lehtivihreä C-tunnus.

Evästeet (cookies) ovat pieniä tiedostoja, jotka sivusto lähettää käyttäjän tietokoneelle sivustoa selattaessa. Celian hallinnassa olevat verkkosivut käyttävät evästeitä. Lue lisää tietosuojasta Celiassa ja Celian käyttämistä evästeistä.

Välttämättömät evästeet

Hyödynnämme evästeitä palveluiden perustoiminnallisuuksien toteuttamiseksi (esim. sisäänkirjautuminen ja käyttäjäkohtaiset kielivalinnat). Käyttäjää ei voida tunnistaa pelkkien evästeiden avulla.

Kolmannen osapuolen evästeet

Chat-palvelumme (Giosg) käyttää evästeitä istunnon tunnistamiseen. Evästeet ja päätelaitetiedot mahdollistavat käyttäjän yksilöimisen palvelua varten.

Matomo Analytics -ohjelman avulla suoritamme yleisömittauksen sivustolla. Evästeiden avulla muodostetaan raportti verkkosivun käytöstä ja kävijämääristä. Raportista ei voi tunnistaa yksittäistä käyttäjää. Matomo Analytics yhdistää näitä tietoja omiin käyttäjätietoihinsa oman tietosuojapolitiikkansa mukaisesti.