Siirry sisältöön

Uutiset

Celia kehittää palvelujaan asiakastyytyväisyyskyselyn avulla

Asiakkaiden tyytyväisyyttä Celian verkkopalveluihin luotaava kysely käynnistyy 26.9. Kysymme kokemuksia Celianetistä ja Pratsam Readerista sekä näiden ominaisuuksista.

Verkkopalveluita käyttävistä asiakkaista on tehty otanta kyselyä varten eli kaikkiin Celian palvelujen käyttäjiin ei olla yhteydessä. Kysely lähetetään osalle äänikirjapalvelua verkossa käyttävistä henkilö- ja yhteisöasiakkaista sekä henkilöasiakkaita rekisteröivistä yhteisöistä, kuten kouluista ja kirjastoista.

Kyselyn toteuttaa Innolink. Kyselyyn voi vastata suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi Innolink Oy:n käyttämällä Qualtrics-kyselytyökalulla tai halutessaan puhelimitse.

Lisätietoa asiakastyytyväisyyskyselystä: asiakkuus- ja yhteiskuntasuhdejohtaja Rauha Maarno, [email protected]