Skip to content

Uutiset

Celia kehittää palvelujaan asiakastyytyväisyyskyselyn avulla

Asiakkaiden tyytyväisyyttä Celian verkkopalveluihin luotaava kysely käynnistyy 21.9. Kysymme kokemuksia Celianetistä ja Pratsam Readerista sekä näiden ominaisuuksista. Kartoitamme myös mielipiteitä ja kehitysideoita verkkopalvelujemme ohjeistuksiin ja ongelmatilanteisiin liittyen.

Verkkopalveluita käyttävistä asiakkaista on tehty otanta kyselyä varten eli kaikkiin Celian palvelujen käyttäjiin ei olla yhteydessä. Kysely lähetetään osalle äänikirjapalvelua verkossa käyttävistä henkilö- ja yhteisöasiakkaista sekä henkilöasiakkaita rekisteröivistä kouluista ja kirjastoista.

Kyselyn toteuttaa Innolink. Kyselyyn voi vastata suomeksi ja ruotsiksi Innolink Oy:n käyttämällä Qualtrics -kyselytyökalulla tai halutessaan puhelimitse.

Lisätietoa asiakastyytyväisyyskyselystä: palvelupäällikkö Kati Mattsson, kati.mattsson@celia.fi