Siirry sisältöön

Uutiset

Celia kehittää palvelujaan asiakastyytyväisyyskyselyn avulla

Asiakkaiden tyytyväisyyttä Celian verkkopalveluihin luotaava kysely käynnistyy 26.9. Kysymme kokemuksia Celianetistä ja Pratsam Readerista sekä näiden ominaisuuksista.

Verkkopalveluita käyttävistä asiakkaista on tehty otanta kyselyä varten eli kaikkiin Celian palvelujen käyttäjiin ei olla yhteydessä. Kysely lähetetään osalle äänikirjapalvelua verkossa käyttävistä henkilö- ja yhteisöasiakkaista sekä henkilöasiakkaita rekisteröivistä yhteisöistä, kuten kouluista ja kirjastoista.

Kyselyn toteuttaa Innolink. Kyselyyn voi vastata suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi Innolink Oy:n käyttämällä Qualtrics-kyselytyökalulla tai halutessaan puhelimitse.

Lisätietoa asiakastyytyväisyyskyselystä: asiakkuus- ja yhteiskuntasuhdejohtaja Rauha Maarno, [email protected]

Tietoa sivustolla käytetyistä evästeistä
Celian lehtivihreä C-tunnus.

Evästeet (cookies) ovat pieniä tiedostoja, jotka sivusto lähettää käyttäjän tietokoneelle sivustoa selattaessa. Celian hallinnassa olevat verkkosivut käyttävät evästeitä. Lue lisää tietosuojasta Celiassa ja Celian käyttämistä evästeistä.

Välttämättömät evästeet

Hyödynnämme evästeitä palveluiden perustoiminnallisuuksien toteuttamiseksi (esim. sisäänkirjautuminen ja käyttäjäkohtaiset kielivalinnat). Käyttäjää ei voida tunnistaa pelkkien evästeiden avulla.

Kolmannen osapuolen evästeet

Chat-palvelumme (Giosg) käyttää evästeitä istunnon tunnistamiseen. Evästeet ja päätelaitetiedot mahdollistavat käyttäjän yksilöimisen palvelua varten.

Matomo Analytics -ohjelman avulla suoritamme yleisömittauksen sivustolla. Evästeiden avulla muodostetaan raportti verkkosivun käytöstä ja kävijämääristä. Raportista ei voi tunnistaa yksittäistä käyttäjää. Matomo Analytics yhdistää näitä tietoja omiin käyttäjätietoihinsa oman tietosuojapolitiikkansa mukaisesti.