Gå till innehåll

Nyheter

Celia utvecklar sina tjänster med hjälp av en kundnöjdhetsundersökning

Undersökningen som lodar kundernas tillfredsställelse med Celias webbtjänster startar 26.9. Vi frågar efter erfarenheterna av Celianet och Pratsam Reader samt deras egenskaper.

Kunderna som använder webbtjänsterna har samplats för undersökningen, dvs. vi kommer inte att kontakta alla som använder Celias tjänster. Enkäten skickas till en del av person- och samfundskunderna som använder talbokstjänsten på webben samt till en del av t.ex. skolorna och biblioteken som registrerar personkunder.

Undersökningen genomförs av Innolink. Enkäten kan besvaras på finska, svenska och engelska med hjälp av undersökningsverktyget Qualtrics som används av Innolink Oy eller per telefon om så önskas.

Mer information om kundnöjdhetsundersökningen: direktör, kund- och samhällsrelationer, Rauha Maarno, [email protected]

Information om vår användning av kakor
Celian lehtivihreä C-tunnus.

Cookies (kakor) är små filer som webbplatsen sänder till användarens dator då användaren besöker webbplatsen. De webbsidor som Celia administrerar använder cookies. Läs mer om dataskydddet och vår användning av kakor

Nödvändiga cookies

Vi använder cookies för att genomföra tjänsternas grundläggande funktionaliteter (t.ex. inloggning och språkval). Sådana funktionaliteter är t.ex. inloggning och att komma ihåg dina språkval. Användare kan inte identifieras endast med hjälp av cookies.

Tredjepartskakor

Vår chattjänst Giosg använder cookies som behövs för att identifiera en session. Cookies och enhetsinformation gör det möjligt att individualisera användaren för tjänsten. 

Med Matomo Analytics mäter vi antalet besökare på olika delar av webbplatsen. Cookies används för att skapa en rapport om användningen av webbplatsen och antalet besökare. Man kan inte identifiera en enskild användare i rapporten. Matomo Analytics kopplar denna information med deras egna användarinformation, enligt deras egen dataskyddspolicy.