Siirry sisältöön

Uutiset

Asiakastyytyväisyyskyselyt käynnistyvät

Lapsi ja aikuinen istuvat ja nojaavat seinään vierekkäin. Molemmilla korvilla kuulokkeet ja silmät kiinni. Aikuisella kädessä kännykkä, lapsella tabletti. Taustalla ikkuna ja suuri viherkasvi.

Asiakkaiden tyytyväisyyttä Saavutettavuuskirjasto Celian palveluihin luotaava kysely käynnistyy jälleen 2.10. Kyselyn avulla kerätään asiakkaiden ja palvelukumppanien kokemuksia Celian palveluista ja kartoitetaan kehittämistarpeita.

Palveluita käyttävistä asiakkaista on tehty otanta kyselyä varten eli kaikkiin Celian palvelujen käyttäjiin ei olla yhteydessä. Kysely lähetetään osalle palvelua käyttävistä henkilö- ja yhteisöasiakkaista sekä henkilöasiakkaita rekisteröivistä yhteisöistä, kuten kouluista ja kirjastoista. Pistekirjoja lainaaville asiakkaille lähetetään oma kyselynsä.

Kyselyn toteuttaa Innolink. Kyselyyn voi vastata suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi verkkolomakkeella tai halutessaan puhelimitse.

Lisätietoa asiakastyytyväisyyskyselystä: asiakkuus- ja yhteiskuntasuhdejohtaja Rauha Maarno, [email protected]