Siirry sisältöön

Uutiset

Celia toteuttaa kyselyn verkkopalveluiden tyytyväisyydestä

Kysely tyytyväisyydestä Celian verkkopalveluihin käynnistyi marraskuun lopussa. Kysymme kokemuksia Celianetistä ja Pratsam Readerista sekä näihin liittyvästä ohjeistuksesta, tuesta ja ongelmatilanteista.

Verkkopalveluita käyttävistä asiakkaista on tehty otanta kyselyä varten eli kaikkiin Celian käyttäjiin ei olla yhteydessä.

Kysely lähetetään osalle Celian henkilö- ja yhteisöasiakkaista

Kysely lähetetään joillekin äänikirjapalvelua verkossa käyttäville henkilö- ja yhteisöasiakkaille sekä henkilöasiakkaita rekisteröiville kouluille ja kirjastoille. Kyselyn toteuttaa käytännössä Innolink.

Kyselyyn voi vastata suomeksi ja ruotsiksi Innolink Oy:n käyttämällä Qualtrics -kyselytyökalulla tai halutessaan puhelimitse. Kyselytyökalu oli melko saavutettava jo sellaisenaan, mutta se on erikseen testautettu Annanpuralla ja tarvittavat korjaukset on tehty. Näin olemme pyrkineet varmistamaan, että halukkailla olisi mahdollisuus vastata kyselyyn.

Lisätietoa asiakastyytyväisyyskyselystä:
Minna von Zansen, [email protected]